Städat o latat =)

Klockan tolv brukar Kevin ta sig en tupplur varje dag och sova en timma ungefär, men idag när vi gick och la oss vid tolv tiden så somnade vi alla tre =) Och gissa när JAG vaknade? - Jo halv 3, och fick väcka Kevin, haha!
Så idag är man inte lika trött som annars =P
Och Kevin hade masssor med energi att hjälpa mamma städa på toaletten, han tömde tvättkorgen och la I toaletten, och sina leksaker la han i toaletten, tog den sprayen man sprayar med och torkar, och stoppa i munnen och fick sig en rolig min, =O *urk*. Sen va det köket, då tyckte han att jag inte dammsög så bra så han gick framför mig och tog tag i dammsugaren och började dra den fram och tillbaka. Så det va bara för mig att släppa för Kevin kan själv =p
Så i morgon ska vi städa lite till för på kvällen skall det bli MARY KAY kväll =) Och då får jag en värdinnegåva =) Satin Hands, *yippiie*
Nu skall jag dra mig tillbaka i min goa säng och upp i morgon till öppna förskolan med Kevin =) Det skall bli kul.
Galna Kevin dansar och sjunger =)
Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0