MIN TELEFON =( =( =(

Min telefon =(  Hur fan kan en skärm spricka när man fan knappt tar i den?!! En Ihpone. När man tar av skalet baktill så håller man ju fingrarna på skärmen fram när man drar ner luckan för att ta ut batteriet. Då spricker hela jävla skärmen? Skall det gå ens?!!!

Nu är jag ledsen =( Hur skall jag nu kunna ha kontakt med någon?? Kan ju inte ens svara i telefonen eller skicka sms =( 

Nu är Jonathan påväg över hit så skall han hålla mig sällskap, för det är ju tråkigt för vissa andra personer att umgås med lilla mig. Men men, någon tycker jag är rolig i alla fall.. Det är ju tur det =)

I morgon är det tvättdag, mamma kommer hit och hjälper till lite. Får passa på att städa lite oxå. Kevin tar ju alltid över när jag städar här.

aa som sagt tar verkligen över =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0