Håll igång =P

Tvätta, städa, vika... =( *pust*
Det är tråkiiigt att städa, kan inte någon komma med förslag om hur det blir KUL att städa??
Mormor och Mamma o Mollan kom hit idag, käkade semla *mums* och tvättade och städade =)
Fick åka in akut med lillen inatt för han börja andas tungt, blev blå om läpparna. Usch, va nervös man kan bli och rädd =( Inte alls kul. Han har fått luftrörs katarr. Fick andas in något som vidgar luftrören och fick bricanyl och en annan medicin. Mammas plutt, usch va jag tycker synd om honom, men han är la glad nu när han får sova bredvid mammsen =)
Har precis kollat Livet på BB, gud va man lipar ibland till saker som man sen undrar, varför gråter jag, det är ju inte jag som föder direkt hehe..
I morgon skall jag åka iväg och sola igen =)  Och skall även kolla upp någon som är bra på att göra naglar och göra i ordning dom oxå =)
Nee, nu skall jag kolla Jersey Shore ;) *wohoo*
mammas plutt =) *ASG*
Badar i diskhon =P Och han bara älskar att dra i disken till höger-->
Som han INTE får =P
Visste inte att man kan prata i Telefon i Kamerasladden =)
Men Kevin kan tydligen allt.. =)
Mammas lilla prinsunge.. Vill bara äta upp dig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0