16 Januari

ÄNTLIGEN fick jag åkt in till stan och kollat rean =) Mamma, Mollan, Kevin och jag. 
Tyvärr va det ganska utplockat men hittade två klänningar som va ursnygga =) Fick även lämnat tillbaka min nyårsklänning som var förstor =( Så fick aldrig använt den.

Skulle vilja åka in till stan i morgon igen för att kolla runt, hann inte kolla i så många affärer för vi fastnade på Cubus en lång stund. Mamma försökte dra på mig collegetröjor, Herregud va jag såg ut, som en säck potatis. Haha!!
Nee så kan jag inte gå runt. Smaken är som baken.. *Verkligen*

Hittade massa snygga byxor på Cubus, men tyvärr inga i min storlek, antingen monsterstorlekar eller så var det pyggmestorlekar.. =( Inget mittemellan.

Ne, nu skall jag krypa ner i soffan med Henke och kollar Milan matchen =) Zlatan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0