Trötter !

Tittar på Big Brother! Fan va Rodney är störd i huvudet! Blir så jävla förbannad när han öppnar sin mun! Han är la fan inget geni, för det första har han satt sig i ett hus som visar hur jävla blås människan är på riktigt!
Fattar inte ens varför jag tittar på det, det har gått en vecka och jag har redan börjat tröttna på människorna! =O
*~*
Lisa Fisa är här nu med mig, vi har myst med pannkakor och film =)
*~*
Gammelmoffa har köpt massa god glass till Kevin, när man vill smaka på den så springer han fort som bara den=) Snålfisen.
Kevin? Vad har du gjort? =O
Varför ser du så oskyldig ut?
Mommo har varit i farten igen och målat Kevins naglar, inte ens gå och sola kan man göra utan att det händer något =O Målade naglar på både fingrar och fötter!!
Jajja mommo säger mamma =)
Imorgon blir det återbesök hos doktorn med Kevin, skall se hur medicinen hjälper på honom och även få provsvaren från röntgen på lungorna. Hoppas innerligt att allt ser bra ut på honom.
Vill inte att min lille skall vara sjuk hela tiden=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0