Rösta på min Älskling =)

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38729
Här kan ni gå in och rösta på Kevin. Han skall bli nästa bebis på omslaget till ViFöräldrar *hoppas jag*
Den tidningen kommer i så fall bli den sötaste ever =P
*~*
Nu ligger man hemma och kollar Scary Movie 2. Helt ensam och äter en go sallad.
Funderar på om man kanske skall börja använda det träningskortet som ligger i plånboken och dammar??
Har ju börjat sola så då kan man ju gå upp och gå lite på bandet en stund oxå? *LatMask*
Fick Zumba av mamma som jag sa att jag skulle använda varje dag för det är så kul, men ååå varför gör man inte bara det? Så lat kan man bara inte vara? Haha.. Men nu när man kommer bli lite starkare i sig själv så kanske man orkar med allt detta? Vem vet.. ;)
*~*
Finaste prinsen på jorden =) Mamas fiiis <3

Kommentarer
Postat av: Mia - Olivers unga töntiga morsa

Gud så söt pojke!

hoppas ni vinner er tävling!

2011-02-23 @ 23:23:15
URL: http://misiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0