Namnsdag igår =)

Igår va det min Namnsdag =) Grattis alla Sandror och Alexandror =)
Fick jättefina tulpaner utav Henke, dom blommar som bara den efter bara en dag..
Mamma blev påmind när Henke kom med blommor =P
Det skall jag komma ihåg.
Igår fick vi äntligen köpt en ny spjälsäng till kevin, den är blå, jättefin..
Skall bygga upp den idag. Så ska ja lägga upp den andra på blocket.
Idag kommer mamma hit så skall vi tvätta, Kul när man mår så j*vla illa=(
Nu när äntligen halsen gått över så går det mot magen i stället.. Typiskt att man aldrig får va frisk.
Nu sitter Kevin i mitt knä o dricker oboy ur sin flaska o jag dricker oboy i mitt glas =) Myyyyysungeeee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0