Lördag ! =)

Idag skall Kevin nana hos Mormor =)
Så saknar honom redan =( Usch.. Min lilla fis har fått hosta igen oxå, han blir aldrig frisk den ungen =( Stackars bebis.
Igår spådde jag mig och fick veta att jag skulle spela för jag hade chans att vinna, så då har jag gjort det idag så vi får se sen klockan 7 om jag vinner något. Hoppas hoppas, tog Kung Keno så 30 miljoner hade inte suttit fel =P
Om jag vinner drar jag från Sverige, HejDå!  - Med Hela min familj.. Va mysigt det hade varit o kunna bjuda alla på en resa. Det är fan min dröm.
Idag blir det Melodifestivalen, gud va kul .. *Eller inte* Såååå tråkigt att kolla på, så fråga mig inte varför jag ska kolla.. Men tror inte jag kommer sitta klistrad framför tv:n och kolla direkt.
Har precis vart och solat, så nu är jag inta lika genomskinlig längre som jag va för några veckor sedan. =)
Har faktiskt börjat få färg, UnderBart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0