En "bästa vän"

Alla har en bästa vän, men väldigt många får senare veta att det är en "bästa vän".
Att bli huggen i ryggen av sin närmsta vän, aj aj. Det känns. Men hellre att bli det nu än att gå ytterligare flera år utan att veta att det är en jävla golare och en jävla falsk människa man är med. Nej nej nej.. Sånt sjunker lågt i mina ögon!!
Du behöver inte vara orolig, jag är inte som dig, jag kommer inte berätta alla hemliga saker du sagt till mig, kommer inte berätta vad du gjort och inte! Jag är INTE som du!!
Det kommer fler chanser i livet, men man kommer nog inte alltid vara hundra % på någon människa längre. Har bara varit hundra % på en människa och det visade ju sig att det skall man absolut inte vara! =P
*~*Åter till dagen*~*
Var uppe på östra sjukhuset i dag med Kevin, röntgade lungorna igen, han har fått lunginflammation IGEN =(
Har fått med mig en apparat han skall andas i, 10 andetag 3 ggr om dagen, inte lätt på den arge mannen =P
Men vi får hoppas att han blir bättre snart.
Åt Thai Mat hos min kära mor idag oxå, muuummmsss, det har jag längtat efter.
Kevin har vattnat blommorna och tar en Paus i att leka titt ut bakom gardinen =)
Mimmi blir glad att han vattnar blommorna men livrädd över att hans tår där. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0