Ett rent jävla helvete!!!

Sitter och läser en artikel: Läs själva..
http://www.friatider.se/mordade-16-arig-flicka-nu-belonas-han-med-permanent-uppehallstillstand

En sån här sak får mig att bli så jävla arg.
Det är ju för fan en belöning till killen som dödade henne, han får stanna kvar i Svergie, (som han antagligen ville)
Hela hans familj får stanna kvar plus att vi försörjer svinet med pengar.


Igår gick vi demonstrationståg mot Våld. Det var många som kom. Tycker så synd om Rasmus föräldrar och syskon, dom gick där med plakat med en bild på Rasmus (Har Du Sett Våran Bror) Så jävla hemskt..
Skulle aldrig kunna sätta mig in i den situationen att ens son är försvunnen.
Börjar nästan gråta utav att bara tänka så. =(
Vi alla får hålla alla våra tummar och tår att han kommer tillbaka vid livet i alla fall.
Vem har gjort en sån sak? Hur kan man ta någon annans ögonsten och förstöra livet för så många folk som han har runt omkring sig? Samma med Elin, hur fan kunde du/ni göra en sån sak mot henne, mot hennes familj, vänner??!


SÖNDAG!!

Idag va jag i stan med Lisa, Kevin och Emma =)
Äntligen fick jag äta suchi, mmmm, så gott är det. Måste lära mig att göra det själv. =P
Köpte en ny ögonbrynspenna, penslar till ögonskugga, och jättesöta hello kitty strumpor (rosa)  =D
Lisa köpte en fin shorta som hon blev såå nöjd med, gick och kramade om påsen.
Hade så jävla roligt, jag o Lisa har ju absolut inte samma stil, hahaha. Vissa saker vi tog upp o visade varandra så skratta vi bara åt varandra och kollade som om att, - är du allvarlig.  HAHHA!!
Men det är ju tur att inte alla har samma smak. Eller hur LISA !! =D =D *ASG*

Nu skall jag krypa ner bredvid Kevin och sova =) Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0