Fars Dag =)



Idag är det Fars dag. Grattis dadda, säger Kevin..

I morse skulle jag och Kevin göra pannkakor till Henke, men det gick ju sådär, mjölken va slut så då gjorde vi pannkakor på majsmjöl. När jag väl skulle börja steka pannkakorna var dom bara mjuka och gick i sönder så fort jag skulle vända på dom, så det blev inga pannkakor tyvärr =(
Men vi gjorde köttbullar o makaroner i stället när han vaknade =)

Vi får la se vad vi skall hitta på senare, om vi kanske ska göra något speciellt. Vet inte.


~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'

Nu har jag ju inte varit inne och skrivit på länge tyvärr.. Har inte riktigt haft tiden till det, så skall berätta lite hur allt står till =)

-Kevin har gått sina första steg.
Redan igår så ställde han sig upp och gick nägra steg helt själv =)  Man blir helt tårögd när man ser det, och han skrattar jättemycket så börjar han springa framåt. Det är ju tur att någon tar emot honom annars hade han nog bara störtad rätt ner i backen.. Inte så mycket kontroll har han ännu.

Snart fyller han 1 år, den 10december. =) Gud va tiden har gått fort. Nästan för fort.
Sen är det julafton, fyy =( Längtar redan till sommaren.

Hatar detta kalla vädret, plus att jag har bara 17-18 grader inne i lägenheten oxå så det är inte kul alls =( Och  vaktmästaren säger att det är 20 grader och att det är helt okej. Har till och med tagit kort på min termometer..


17,5 grader.

På morgonen när jag går upp med Kevin så får jag ta på honom strumpor, en tröja och en tjocktröja över, och ett par långkalsonger. Jag sitter med kläder plus en tjock morgonrock på mig!
Ska det verkligen vara så??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0